Уважаеми Партньори,
Във връзка с актуалната ситуация, бихме искали да Ви информираме, че Баркод Системи България предприема всички необходими действия спрямо инструкциите за бизнес организации на СЗО, както и се съобразява с указанията и разпоредбите на компетентните органи в Република България, целящи ограничаване на разпространението на COVID-19.
Работата ни с клиенти продължава нормално, като единствената промяна е ограничаване на контактите на служителите ни с клиенти и партньори – както посещаване от тяхна страна на ваши офиси и обекти, така и посещения на ваши служители в офисите ни.
Всички устройства, подлежащи на сервизно обслужване и ремонти трябва да бъдат изпращани до нашите сервизни центрове с куриер, като връщането им ще става по същия начин.
За запазване на нормалното функциониране на бизнеса, за периода от 12 март до 30 април 2020 г., Ви предлагаме следните допълнителни услуги:
- Хелп-деск (консултации по телефон и e-mail) при конфигурирането и работата с баркод оборудване на Zebra Technologies – етикетни принтери, принтери за PVC карти, баркод скенери, мобилни компютри и безжични мрежи. Услугата е валидна за всички клиенти, без значение дали оборудването е доставено от нас или не, без значение дали е в гаранция или не, и без значение дали е предмет на допълнително сервизно обслужване.
- Доставка с наш куриер до офис на клиента, или до офис на куриерска фирма, на консумативи за етикетни и картови принтери, без значение от стойността на поръчката, както и безплатна доставка на баркод оборудване.
- Осигуряване на професионална среда (GoToMeeting Pro) за онлайн провеждане на търговски и работни срещи, обучения, продуктови представяния, уъркшопове и други.
При необходимост сме готови да удължим срока на извънредното предлагане на тези допълнителни услуги, за което ще Ви уведомим своевременно.
Баркод Системи България ООД
Офис София: +359 2 9730075
Офис Варна: +359 52 572600
Хелп деск: help@barcodes.bg
Поръчки: orders@barcodes.bg
Поддръжка: support@barcodes.bg
Информация: info@barcodes.bg