Разносна търговия
Разносната търговия е пазарен сегмент, при който се усеща в голяма степен ефекта от внедряването на системи за мобилно събиране и обработка на данни. Проблемите при разносната търговия са в големия обем документи, които се попълват при клиента за сметка на необходимото внимание към всеки отделен клиент.
При наличието на система за мобилни продажби, дилърът разполага с цялата необходима информация на едно компактно устройство - складови наличности, маршрут, клиенти, отстъпки за всеки конкретен клиент, непогасени задължения на клиентите и др.
Софтуерът за мобилни продажби дава на дилърите повече време да продават, повишава удовлетворението на клиентите, увеличава броя на посетените обекти и намалява цената на труда. Това води до увеличаване на печалбите на внедрилия системата.
Основните предимства, съпътстващи внедряването на системни решения за разносна търговия са:
- Осъвременяване и модернизиране на мобилния бизнес до едно високотехнологично конкурентноспособно ниво;
- Повишаване ефективността на продажбените процеси;
- Увеличаване броя на посетените обекти/ клиенти на ден;
- Многократно съкращаване времето за извършване на продажбите;
- Елиминиране на грешките при набиране на информация и данни;
- Намаляване цената на труда;
- Дилърите имат постоянен достъп до фирмената база данни дори извън офиса;
- Пълна синхронизация на продадена, върната и останала стока чрез безжична връзка със склада;
- Прозрачност на процесите и възможност за наблюдаване работата на дилърите, техните дневни продажби, печалби и времетраене на дадена продажба;
- Бърза възвръщаемост на инвестицията;
- Висока удовлетвореност на клиента;
- Повишени продажби и цялостна интеграция на фирмените процеси.