Терминалът има ергономична форма, тънък профил и цветен сензорен екран, който го прави лесно забележим и достъпен за употреба от всеки потребител.
MK1200 е подходящ за разнообразни приложения, които удовлетворяват нуждите както на клиентите, така и на служителите. Micro Kiosk устройството позволява на потребителите да получат незабавна предпродажбена помощ. Само с едно сканиране на баркода, те могат да се осведомят за цената, включително специални промоции, да прочетат повече информация за стоката, да проверят каква е нейната наличност и къде се намира в търговския обект и т.н. в зависимост от това, което е заложено в софтуера, без да се обръщат за помощ към търговски асистент.
Възможността за самообслужване предоставя на служителите повече време за зареждане и поддръжка на наличностите в търговската зала, като сега този процес е още по-улеснен, тъй като те имат достъп до продуктовата и складова информация от всяка точка на обекта.
Разработването и интеграцията на приложения за MK1200 е бързо и лесно, благодарение на Windows CE.NET 4.2 и MK1200 SDK (комплект за разработка на софтуер).
Поставянето на micro kiosk терминали повишава потребителската удовлетвореност и намалява разходите за труд, с което се гарантира бързото възвръщане на инвестициите.