Новини и Събития

Уебинар за консолидиране на информация

На 14 ноември 2024 г. се проведе организираният от нас уебинар. Темата на събитието бе „Софтуерни решения за събиране на данни за продажби от дистрибутори.“ В него взеха участие едни от най-големите производители и вносители на бързооборотни стоки от цялата страна.

Лектор на събитието беше Стамен Дулевски, ръководител на отдел „Управление на проекти“ в Баркод Системи България. Със своите над 10 години професионален опит в сферата, той сподели своите знания за оптимизация на процесите по събиране, обединяване и нормализиране на данни.

Софтуерни решения за събиране на данни за продажби през дистрибутори

По време на презентацията, г-н Дулевски подробно разгледа различните етапи от процеса по събиране и обработка на данни за продажби от дистрибутори. Той акцентира върху процеса по консолидиране на информация. Освен това подчерта какъв вид информация може да се обменя между производителите/вносителите и дистрибуторите.

Целите на уебинара обхванаха:

  • Анализ на работата на дистрибуторите;
  • Проследимост на продажбите и позиционирането на артикули в търговски обекти;
  • Анализ на навлизането на брандове и продукти на пазара;
  • Проследяване на ефективността на промоционални кампании.

Участниците се запознаха с различните варианти за интеграция и създаване на съответствия в данните, като бяха разгледани и казуси, свързани с промяна на името на артикул. Специално внимание беше отделено на създаването на справки, които предоставят ценни данни за продажбите на дистрибутори, наличностите и поръчките. Представени бяха справки за цени, OOS (out-of-stock) статус, незаписани обекти, изпълнение на поръчки и присъствие на дистрибутори в търговските обекти.

Софтуерно решение MobeeData

За целите на демонстрацията и онагледяване на процесите, бяха показани основни функционалности от софтуерното решение MobeeData. С негова помощ се автоматизират следните процеси:

  • Подаване на поръчки към дистрибутори;
  • Създаване на поръчки за зареждане на складове от дистрибуторите;
  • Проследяване на изпълнението на поръчките.

Г-н Дулевски подчерта важността на мапинг процеса – правилното свързване на данни от различни източници, включително дистрибутори и производители.

В допълнение, беше представен и дистрибуторският портал, който предоставя справки за продажби и наличности, справки за доставки и задължения, както и консолидирани доставки, което е ключово за оптимизацията на логистичните процеси.

Участниците научиха как да оптимизират процесите си, за да преодолеят предизвикателствата, свързани с неточни или непълни данни, което ще им помогне да вземат по-добри бизнес решения. Уебинарът предостави възможност за практическо обсъждане на конкретни казуси, като участниците получиха директни отговори на своите въпроси.

Запис от събитието, може да гледате по-долу:

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *