Новини и Събития

Влияе ли се потребителят от промоционални оферти?

Влияе ли се потребителят от промоционални оферти? Ниската цена или по-високото качество? Преди време, отговорите на тези въпроси бяха категорично ясни, но към днешна дата това не е точно така.

Високата инфлация и рецесия през последните години засегнаха не само бизнес сферата, но и обикновения потребител. Пазарните и потребителските проучвания в сферата на бързооборните стоки ясно показват изненадваща тенденция- потребителят търси добавена стойност и качество пред промоционална оферта! Дори с по-ограничени доходи, купувачите предпочитат да заложат на надеждни и качествени стоки, пред онези с ниска цена, зад която се крие съмнително качество.

Дали действително обаче това е новaта тенденция, която ще определи пазара на бързооборотни стоки през 2024 година? Около тази тема се фокусира 9-то издание на събитието Category Retail Forum: В категорично търсене на стойност, организирано от сп. Progressive.

Мероприятието се проведе на 7 март 2024 и събра на едно място всички по-големи агенции за потребителски и пазарни проучвания в сферата на бързооборотните стоки. CATEGORY Retail Forum е единственият форум, който предоставя най-новите данни за развитието на различни хранителни и нехранителни категории за българския пазар.

По традиция, Баркод Системи България бе сред основните партньори на събитието и с интерес се запозна с ексклузивните пазарни изследвания, промените в поведението на различните групи потребители и водещите марки във всяка една категория.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *