1. Рекламации за количествени и видими качествени несъответствия.
Срок за подаване:
1.1. При открити количествени несъответствия в заявени/платени и доставени бройки транспортни единици – кашон/контейнер/пакет и др. – в деня на получаване на стоката с Приемо-предавателния протокол;
1.2. При открити количествени несъответствия в съдържанието на единица транспортна опаковка – кашон/контейнер/пакет и др. – до 3 работни дни от датата на получаване на стоката с Приемно-предавателния протокол.
Начин на подаване: писмено с и-мейл до адрес orders@barcodes.bg и следните задължителни данни:
Име на фирма:
Лице за контакт:
Вид на рекламацията: количествено или качествено разминаване
Фактура: № и дата
Описание на стоката:
Пълно описание на несъответствието:
Доказателствени снимки
Срок за разглеждане: до 5 работни дни от датата на получаване на писменото известие
2. Рекламации за установени скрити дефекти
Срок за подаване: в 3 дневен срок от установяването, но не по-късно от 15 дни от датата на Приемо-предавателния протокол.
Начин на подаване: писмено с и-мейл до адрес orders@barcodes.bg и следните задължителни данни:
Име на фирма:
Лице за контакт:
Вид на рекламацията: количествено или качествено разминаване
Фактура: № и дата:
Описание на стоката:
Пълно описание на несъответствието:
Маркировка на стоката:
Доказателствени снимки
При този вид рекламации е задължително да бъде запазена маркировката на стоката и рекламираната стока да бъде изпратена до офис на Баркод Системи България.
Срок за разглеждане: след подаване на писмено известие и до 7 работни дни от датата на получаване на рекламираната стока.
3. Рекламации за транспортни дефекти
За транспортен дефект се счита нарушена опаковка, в следствие на което е увредена или частично или изцяло стоката, в случаите, в които експедирането на стоката е за сметка на Баркод Системи България и в момента на приемането й от куриера бъде установена нарушена опаковка, увредена частично или изцяло стока е налице неспазване на договорните условия на Баркод Системи България със съответната куриерска фирма. За да бъде разгледана рекламация, произлизаща от неспазване на тези условия е необходимо получателя да:
- Попълни констативен протокол, съставен в два еднообразни екземпляра в момента на получаване на пратката, който да съдържа подпис на куриера;
- Предостави доказателствени снимки на пратката в превозното средство на куриера
Срок за подаване: в датата на получаване на стоката
Срок за разглеждане: до 7 работни дни от датата на получаване на копие от констативния протокол и доказателствените снимки.
Повече за препоръчителните условия за съхранение на етикетни материали и термострансферни ленти можете да видите тук.