Популярната технология ScanLife на Scanbuy позволява на компаниите да свързват потребителите си с онлайн съдържание чрез баркод и потребителски мобилен телефон с камера. Това позволява на фирмите да поднесат на потребителите по-атрактивна и по-голямо количество информация в по-компактен размер.
Компаниите могат лесно да поставят 1D или 2D баркодове на техните реклами или опаковки на продукти и потенциалните им и настоящи клиенти, които притежават мобилни телефони с камера и активирана ScanLife технология, ще имат възможност да сканират баркода, което ще ги отведе до повече информация за продукта. Само чрез една снимка или едно „сканиране” на баркода, потребителите могат да бъдат пренасочени към уебсайта на фирмата, към рекламен видео клип или дори към профила на компанията в някоя социална мрежа.
За постигане на висока ефективност на бизнес приложенията, ScanLife разполага с платформа за управление – Code Management Platform, която осигурява необходимата функционалност за проследяване и анализ на данните като местоположение и брой сканирания. Платформата позволява на компаниите да получат по-ясна представа за потребителското поведение и възможност да създадат по-добре таргетирани маркетингови кампании. Милиони хора по света вече имат ScanLife платформа на устройства, използващи операционни системи като Android, BlackBerry OS, iPhone OS, Java и Symbian, разширявайки възможностите й.
От Motorola вярват, че използването на баркодове за мобилни приложения представлява изключителна възможност както за потребителите и фирмите, така и за доставчиците на wireless интернет. По тази причина компанията инвестира в ScanLife технологията на Scanbuy, което е голяма крачка напред в развитието на QR кодовете.
„Качеството на мобилните камери, възможностите на дисплея и мощността на процесора на днешните смартфони, заедно с високоскоростните мрежи, сега дават възможност на потребителите и фирмите да се възползват напълно от мобилните баркод технологии”, казва Reese Schroeder, изпълнителен директор на Motorola.