Новини и Събития

Мобилните технологии в тъговските обекти

Изследване, спонсорирано от Motorola Solutions, проучва навиците и тенденциите както при собствениците и мениджърите на търговски вериги, така и при клиентите. Изводите от проучването са в една насока: предоставянето на необходимото техническо оборудване в ръцете на консултантите и на купувачите може да скъси дистанцията между търговските вериги и клиентите и да доведе до по-ефективно пазаруване и по-големи приходи.

  • 83% от анкетираните служители твърдят, че клиентите лесно могат да намерят по-изгодно предложение, така че обслужването е по-важно от всякога.
  • 63% от анкетираните притежатели на смартфони са си сваляли някакво приложение, свързано с пазаруване.
  • Основните фактори, които влияят на удовлетворенето на клиентите от пазаруването са следните: чакане на опашка (42% недоволни); наличност на обслужващ персонал (42% недоволни); липса на информация за наличности (41% недоволни); неуслужлив персонал (39% недоволни).
  • 33% от посещенията в магазина завършват без клиента да е закупил всичко, което е искал.
  • 30% от анкетираните клиенти казват, че липсата на наличност на стоки ги карат да сменят магазина, а 29% казват, че това е липсата на избор.

Въвеждането на мобилни технологии в магазините би било ефективен допълнителен инструмент в ръцете на служителите и би довело до повишаване на потребителската удовлетвореност. Ето някои интересни обобщения от проучването:

% от анкетираните смятат, че това нововъведение ще подобри пазаруването
Терминали за проверка на цени 83%
Служители с ръчни мобилни компютри с баркод скенери 62%
Киоск терминали за получаване на допълнителна информация/интерактивни екрани 59%
Мобилни устройства за комуникация между служителите 57%
Електронни фактури 48%
Мобилни POS решения 43%
Безжичен интернет, осигурен от търговския обект 38%
Целият доклад от проучването на английски език можете да видите тук.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *