Zebra Kiosk Print Station е лесен и достъпен начин да се възползвате от предимствата на самообслужването без значение дали сте потребител или търговец. То се предлага на българския пазар от Баркод Системи България, като Premier Partner на Zebra Technologies.
Новото решение Kiosk Print Station осигурява на потребителите свобода при пазаруване и използване на различни услуги, а на фирмите намалява разходите за труд и гарантира висока потребителска удовлетвореност. То е подходящо за разпечатване на билети, разписки, ваучери и информация. Намира приложение в търговията, здравеопазването, публичния сектор, туризма и други.
Kiosk Print Station е създадено за приложения, където възможността за самообслужване, надеждността, устойчивостта, минималната поддръжка и компактните размери са от съществено значение. То представлява аксесоар, чийто ергономичен дизайн интегрира хардуерните компоненти на една Kiosk станция – принтер Zebra от серия TTP 2000 и сензорен екран.
„Всички подобни Kiosk решения до сега трябваше да бъдат специално изградени, което увеличаваше времето за осъществяване на проектите. Това води до пропуснати ползи от продажби и намаляване на потребителското доверие. Zebra Kiosk Print Station позволява дори на по-малките търговски обекти да се възползват от предимствата на самообслужването”, заяви Денис Хамптън, ръководител на отдел Търговия в Zebra Technologies.
Като сертифициран партньор на Zebra Technologies, Баркод Системи България вече добави новия Kiosk аксесоар към продуктовия си каталог. Zebra Kiosk Print Station е готово решение за интеграция на Kiosk хардуер, което се продава отделно от самия сензорен екран, принтера и консумативите за него.