Местата са ограничени. Запазете своето още сега!
Вече повече от 20 години Баркод Системи България разработва и успешно внедрява решения за оптимизиране на дейностите в сферата на дистрибуцията и логистиката. Акцент на уебинара ще са критични процеси и проблеми във веригите за доставки и възможностите за тяхното решаване посредством софтуерни инструменти:
- Управление на дистрибуцията и мърчандайзинга – информация за търговските обекти – зониране, категоризиране, пазари, типизация, геолокация, графици, маршрути, справки за извършените дейности, структурирани посещения
- Проверки в търговските обекти – дистрибуция, дял от излагането, планограми, цени, промоции, конкуренция, втори точки и други
- Управление на активи и рекламни материали – хладилни витрини, стелажи, брандиране, промоционални активности, управление на договори – предложения, одобрение, изпълнение
- Мобилни поръчки и продажби – ExVan, събиране на поръчки, директни доставки, ценови политики и промоции, връщане на стока, работа с амбалаж, задължения и плащания, издаване на фискални бонове съгласно Н-18
- Събиране и консолидиране на информацията за продажби от дистрибутори в търговски обекти, получаване на поръчки от дистрибутори, складови наличности, задължения
Водещ:
Стамен Дулевски
Директор отдел „Управление на проекти“ в Баркод Системи България
Притежава над 15 годишен опит в консултациите и продажбите на бизнес информационни системи, последните 9 от които в отдел „Управление на проекти“ в Баркод Системи България. Участвал е в създаването и е ръководил над 20 проекта за внедряването на решения за управление на мобилни продажби, мърчандайзингови дейности, складово стопанство, консолидиране на данни и др.